Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Καλέ μου φίλε...


Φίλε μου ακόμα περιμένω να μου πει κάποιος ότι πρόκειται για φάρσα. Δεν είναι δυνατόν να ισχύει αυτή η φρικαλέα είδηση. Από το πρωί περιμένω τη διάψευση και εσένα να βγεις στο τηλέφωνο για να σπάσουμε πλάκα. Ασημένιε, γιατί ρε φίλε; Εσένα σου έπρεπε η ζωή και το γέλιο, είχες τόσα ακόμα να ζήσεις, να χαρείς και να δώσεις αλλά την έκανες και εμείς θα ζούμε με την ανάμνησή σου. Εγώ θα λέω ότι έφυγες, σου άρεσε έτσι και αλλιώς να κάνεις βόλτες, και θα σε κρατώ ζωντανό στην καρδιά μου.
Επειδή πιστεύω ότι μας παρακολουθείς και θα δεις σίγουρα και την ανάρτησή μου, σε προκαλώ να θυμηθείς από πού είναι η φωτογραφία! Μια από τις πολλές φορές που καθόμασταν δίπλα δίπλα σε διαδικασίες και "σχολιάζαμε" γεγονότα και πρόσωπα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου